Prekių katalogas

Prekių grąžinimo sąlygos

  • PREKIŲ GRĄŽINIMAS IR KEITIMAS

     

    1. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis LR ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, išskyrus atvejus, kai sutarties negalima atsisakyti pagal LR įstatymus (pvz., pirkėjo reikalavimas pakeisti nusipirktą prekę analogiškomis prekėmis arba grąžinti sumokėtus pinigus netenkinamas įsigijus: "spausdintas prekes, reprodukcijas ar kitus poligrafijos pramonės dirbinius (kodas pagal Kombinuotąją prekių nomenklatūrą - 49.00)"; žr. informaciją VšĮ „Vartotojų centras“ tinklalapyje http://www.vartotojucentras.lt/istatymas.php?id=1038). Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami tik į mokėtojo banko sąskaitą.

     

    2. Norėdamas grąžinti prekę(-es) remiantis Taisyklių 8.1. punktu, Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją laisva forma el.paštu nailboutique.lietuva@gmail.com, nurodant grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastis.

     

    Grąžinant prekes ne dėl atsiradusių prekės defektų ar trūkūmų, Pirkėjui grąžinami pinigai tik už prekes, atskaičius 10 % (dešimt procentų) administracinį mokestį už užsakymo apdorojimą.

     

    Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

    • Užpildytą laisvos formos prašymą siųskite el.paštu nailboutique.lietuva@gmail.com. Ir tik tuomet kai gausite raštišką Pardavėjo atsakymą galite išsiųsti grąžinamas/keičiamas prekes Pardavėjo nurodytu adresu.

    Primename, kad grąžinamos arba keičiamos prekės turi atitikti šiuos reikalavimus:

    • Prekė grąžinama originalioje gamintojo pakuotėje, su visomis gamintojo etiketėmis.
    • Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nedėvėta ar kitaip naudota, nesugadinta ir nepraradusi vertės). SURINKTA PREKĖ NEGALI BŪTI GRĄŽINTA .
    • Prekė neturi būti purvina, dėmėta ar nučiupinėta.
    • Tokių prekių atgal nepriimame ir pinigų negrąžiname, todėl siunčiant prekes atgal įsitikinkite, kad grąžinama prekė atitinka visus grąžinimo reikalavimus.
    • Prekės, grąžinamos iš Lietuvos, turi mus pasiekti lygiai per 14 kalendorinių dienų nuo prekės pristatymo datos klientui, kitu atveju prekių atgal nepriimame ir pinigų negrąžiname.
    • Pinigai už siuntimo išlaidas nėra grąžinami (pinigai grąžinami tik už prekes).

    Klientas įsipareigoja:

    • Klientas, grąžinantis/keičiantis prekes, ant grąžinamos siuntos privalo nurodyti siuntėjo adresą bei pasirūpinti, kad grąžinamos prekės pasiektu Pardavėja jo nurodytu veiklos vykdymo adresu.
    • Už grąžinamas prekes paštomatais pinigai nėra grąžinami.
    • Už grąžinamas prekes į trečiųjų šalių surinkimo punktus pinigai nėra grąžinami.
    • Už grąžinamas prekes į Lietuvos pašto skyrius pinigai nėra grąžinami

    NEGRĄŽINAMOS PREKĖS:

    • Apšvietimo prekės nėra grąžinamos;
    • Higienos pasui gauti reikalingos prekės nėra grąžinamos (t.y. karšto oro sterilizatoriai);
    • Aparatai, elektros įranga, grožio salonų baldai ir įranga, nėra grąžinami.
    • Dezinfekciniai skysčiai, kosmetika, nagų lakai, kiti skysčiai, naudojami nagų paruošimui, lakavimui nėra grąžinami.

     

    BŪKITE ATIDŪS RINKDAMIESI ŠIAS PREKES.

     

    PARDAVĖJAS ĮSIPAREIGOJA

     

    Grąžinti pinigus Klientui už gautas netinkamos kokybės prekes (jei pastebimas gamybinis defektas arba matomi gamybiniai neatitikimai nurodyti prekės specifikacijoje).

    Jei Klientas gauna prekę, kuri yra brokuota ar kaip nors kitaip matomas defektas, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Klientui prekės grąžinimo išlaidas.

    Pardavėjas neatsako už siuntas, kurios buvo išsiųstos klaidingu kliento nurodytu adresu.

    Pardavėjas įsipareigoja gavus Jūsų grąžinamas prekes ir apžiūrėjus jų būklę per 14 darbo dienų atlikti pinigų grąžinimą į sąskaitą, iš kurios buvo atliktas pavedimas apmokant už prekes.

     

    PINIGŲ GRĄŽINIMO TVARKA

     

    Pinigai už prekes yra grąžinami tik į Kliento sąskaitą, iš kurios buvo atliktas pavedimas mokant už prekes.

    Pinigai negrąžinami, jei pastebėta, jog prekės buvo tyčia arba dėl neatsargaus elgesio sugadintos (paveiktos aukšta temperatūra, pažeistos aštriais objektais ir t.t.).

    Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko 8.3. straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

    Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekė, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis.

    Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma, neskaitant kainos už pristatymą.

     

    Tikimės malonaus bendradarbiavimo!

     

  • Prenumeruok ir laimėk

    Informacija